-
July 17th, 2002, 01:03 PM
Inactive Member
Bij prog metal draait het ook om concepten, zo niet bij ??n nummer dan wel rond het hele album (een concept album).
Het is een muziek stroming waarbij, als je er enige moeite voor doet en er wat tijd in stopt, je er uiteindelijk veel meer van terug krijgt. Het zit slim in elkaar en je krijgt een gevoel van voldoening als je het eindelijk denkt door te hebben. Ook geeft iedereen een eigen draai aan de betekenis en heeft ieder zijn eigen intepretaties.
In dit topic zie ik dat ook allemaal wel terug komen. Het heeft mijn interesse wel gewekt.
-
July 17th, 2002, 02:51 PM
Inactive Member
Waarom er geen nieuwe topics als deze meer gemaakt worden...tja, eigenlijk omdat de belangstelling zo goed als weg was... dacht ik.
Er werd nog wel gepost, maar door een groepje van 3 mensen, terwijl toen ik met de reeks Invisibles topics begon er toch minstens 5 a 6 mensen mee discussieerden.
Maar ik zie dat er weer interesse is.
Er rest ons nog 1 tpb en dan is het wachten op volume 3 die nog uit moet komen.
Ik zal kijken wat ik kan doen.
Maar dan wil ik wel meer gepost van meer mensen !
-
July 17th, 2002, 05:15 PM
HB Forum Owner
Kom op, Tim, je weet best dat deze topic slachtoffer is geworden van de Hostboard-crash.
Als het aan mij ligt, open jij binnenkort een discussietopic over die laatste TPB van Invisibles vol. 1 en ga ik daarna de vierde 100 Bullets topic starten!
Vort. [img]smile.gif[/img]